reklama

Telefonaty

Chcem aby mi niekto zavolal….to je jedno kto…..len jednoducho chcem, aby ten moj storocny telefon aspon raz za cas dokazal, ze naozaj funguje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Chcem aby mi niekto zavolal….to je jedno kto…..len jednoducho chcem, aby ten moj storocny telefon aspon raz za cas dokazal, ze naozaj funguje.Teda on funguje – asi .... Chyba je len v tom, ze to moje cislo vytaca len malo ludi. Ono ked tak nad tym uvazujem, mozno ze je to dobre – mozno ze to znamena, ze som clovek, ktory stale funguje na osobnych kontaktoch a nie na drotovych (mobil, net, ....)A este akoby naschval, TV antena v izbe zachytava vsetky okolo letiace signaly a obrazovka sa vzdy provokacne rozvlni, kedze priamo na susednom dome je na streche namontovana antena nasho ruzoveho operatora. A tak sa vzdy potesim, ze mozno teraz to bude pre mna... Hmm, smola...Ale napriklad vcera som mala velmi prijemny telefonatik od kamarata, s ktorym som mala par dni dozadu celkom zivelnu vymenu nazorov o tom, ci ma zmysel chodit na kadejake brusne, latinsko-americke a argentinske tance v nasich zemepisnych sirkach (vraj ’ked ten rytmus nemas naozaj v krvi, tak to netancuj’). Ako argument proti mi bolo povedane, ze to aj tak robim len preto, ze nemam chlapa....(!?!?!) Chvilku som nechapala a potom som uz radsej ani neriesila, kedze dane odovodnenie v kombinacii s mnozstvom vypiteho alkoholu a paliaceho slniecka znacne utlmovalo moj pud sebazachovy, a zachovy vlastneho nazoru. No a vcera mi chalan volal, ze kedze dostal od niekoho (upresnit odmietol) straaasneho zdrba, tak vec premyslel a tak mi teda vola, ze mam jeho uplnu a kompletnu podporu...:o) Len tolko...Alebo si pamatam este jeden telefonat, bolo to v case mojich letnych lasok. Raz som sa doma vecer ucila na skusku a o 11 v noci mi zvoni telefon....pozriem na cislo...vola moja spriaznena dusa....zdvihnem ...a zo sluchatka sa ozve len „ping”...opakujem „halooooo” a zas sa ozve z druhej strany len „ping”....takto sa ‘rozpravame’ niekolko sekund a potom ma napadne „pong”...BINGO!!! Spravna odpoved...zo sluchatka sa ozve smiech.. :o) Alebo ked mi o 1 rano vola kompletne ‘spolocensky unavena’ kamaratka...a do telefonu blaboce nieco o tom, ako je ta zurka uplne super....jej hlas sa mi miesa so zmeskou v pozadi prebiehajucej sutaze o najlepsi karnevalovy kostym a Karola Duchona.....sa smejem...a smejem sa aj na druhy den rano – na rozdiel od nej....:o)Jednoducho mam rada taketo ‘minutove’ telefonaty...na prvy pohlad uplne nezmyselne...nenapadne dodavajuce nasmu zivotu ten spravny ‘taste’.Len skoda ze je ich v poslednej dobe tak malo. A mozno je to dobre – lebo keby ich bolo vela, tak by mozno stratili svoju chut...:o)

Anna Novak

Anna Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajna osoba zenskeho pohlavia v rozkvete, so silne vyvinutym fetisom pre topanky, slnecne okuliare a balzamy na pery, okrem ineho zavisla na oreganovo-sezamovych keksikoch, ktore pravidelne chodim trusit do kina. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu